9 Ekim 2012 Salı

Valentino spring/summer 2013


Zorunlu ve uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz :) Bugün Valentino'ya bakalım isterseniz biraz...
Yine buyrun videosu;
Defile videoları oranın havasını, atmosferini daha bir verdiği için hep onlara da yer vermeye çalışıyorum. Ama fotoğraflar asıl incelenecek malzeme tabii ki. Evet Valentino'yu genel hatları ile beğendim. Valentino'nun bu kimliği beni hep büyülüyor zaten. Bir kaç parçada kendini tekrarlamış gibi geldi bana ama özgün parçalar ağırlıklı. Yine feminen ve stil dolu bir havası var. 4 defile arasında favorim diyebilirim. Neredeyse hepsi güzel.

Favorilerim;

En'im olmasa bile çok beğendim. Gotik tarzda... Rooney Mara kap bunuuu!

Ceket çok güzel. Bence açık renk kot şort üstüne çok hoş olur :)

Bu parçaya öldüm!!! Bu formda Little Black Dress'ler benim için olmazsa olmaz ve o yaka detayları, danteller mükemmelleştirmiş! Bayıldım!!!

Tulum tarzındaki bu parça için de dirilir tekrar ölürüm!! Çok, çok sofistike. Çok şehirli. Mükemmel! Dantelleri de harika! Tam bir arzu nesnesi!

Çok beğendim.

Diğerlerine göre daha basit bir parça ama yine çok şehirli yine bayıldım!

Çok narin, zarif.

Çok ilginç güzel bir parça. Ben çok beğendim. Bir tek beli biraz daha sıkı olsaymış onda on bir olucakmış :)

Çok tarz. Sevdim.

Bu tarz bir dantel elbisenin üstüne karahindiba desenleri mi? Çok ilginç, bayıldım!

Daha klasik hala çok güzel.

Bu güpür elbise harika derece sofistike!

Biraz Dolce&Gabbana'yı andırıyor ama özenti değil çok güzel.
Çok romantik! Tam bir Valentino romantizmi! Kalpler kalpler... :)

Bu güpür elbise Valentino ve Glamour'ın birleşiminden doğmuş olsa gerek!

O boyun detayı her şeyi değiştirebilir.

Bu elbisenin o havasına, işçiliğine, malzemesine, tasarımına, feminenliğine her şeyine kurbanım!

Bu iki şeffaf arkadaşa kalplerimi gönderiyorum!

Hepsini ne kadar beğendiğimi söylememe gerek var mı?? :)

Kullanışlı ve harika!

Bu modeli pek sevdim ben :)

Bileklikler de pek bir havalı pek bir hoş hani :)

Güzellik;

Makyaj doğal, hafif. Kadını daha da güzeleştiren türden. Tam benim sevdiğimden :)

Diğerleri;

Valentino Garavani yanında Jennifer Lopez ve Front Rowda işi ne Casper Smart.

Queen Anna ve Grace Coddington mükemmel ikili :)

Ben Valentino şovundan genel anlamda memnun kaldım. Benim gibi bir gömlek sever insana gömlek temalı bir Valentino verilmez mi zaten :) Beklenen geldi. Gayet başarılı, Tebrik ederim. :)


6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok beğendiklerim var az beğendiklerim var ama ben o iki şeffaf arkadaştan clutch olanına sevgilerimi gönderiyorum bayıldım çğnkü ben ona ;)))

fazılhan dedi ki...

@Selin Artun Ben bayıldım Valentino'ya. Tam benim zevkime çalışmışlar :) Aynen Clutch fenaaa :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle bir Chloe ve Valentinmo kadiniyim, ve Valentinonun her bir parcasina bayildim. Kesinkle bir Valentino icinde evlenicem:)

fazılhan dedi ki...

@Serap ablaaam, aynen bayıldım Valentino'ya!! Valentino'nun havasına ölürüm :)

vitriné dedi ki...

Fazılhan, Valentino yıkılıyor.. En başta, siyah, yaka ve manşetleri beyaz olan bluz ile tüm çanta, ayakkabı ve şeffaf clutch minik minik kalpçikleri hakediyor!!

fazılhan dedi ki...

@Elif
Bence deee! Gömlek teması üstüne gitmişler öldüm öldüm dirilemedim cidden :)