19 Şubat 2013 Salı

Rüyam


Geçen gece gördüğüm rüya büyük ihtimalle en iyi rüyalarımdan biriydi. Ben de en iyisi buraya yazayım diye karar verdim :)

Başlarsam; ilk olarak Moda ve Sosyete, Pelin Ablamın blogunda Bal de la Rose hakkındaki yazısını okuyorum. Charlotte Casiraghi Chanel yerine aşağıda gördüğünüz Elie Saab Coture elbisenin biraz farklı bir versiyonu ile çok şık ve zarifti.


Tam okuyordum ki birden kendimi Monaco'da Bal de la Rose'da buluverdim. Sonra şöyle bir gözlerimin önünden fragman gibi mekanın, insanların videoları ve fotoğrafları geçmeye başladı ama bir yandan hep Pelin Ablamın yazdıklarını görüyorum kıyıda köşede. Sonra Casiraghiler geliyor gibi bir kargaşa oldu. Ben de Charlotte'u arıyordum, sonra içeri girerken gördüm. Devamını pek hatırlamıyorum. Ta ki Siren Ertan ve Gökhan Çarmıklı'yı gördüm. Onlar ise dışarı çıkıyorlardı ki bana rüyamda hiç garip gelmedi. Yine garip gelmeyen bir olay da Siren Ertan Çarmıklı geçen seneki SEÇ İstanbul tasarımı elbisesi ve Judith Leiber clutch'ı ileydi ama rüyamda sanki ilk o sefer giymiş gibiydi. Chrsyler bir limuzine biniyorlardı ki beni gördü. Sen de mi buradaydın gibi bir konuşma ile beni de aldılar yanlarına. Siren Ertan'ın elbisesi kırışmayacak şekilde binmesine yardım ettik ve acı gerçek alarm çaldı. Bu arada uyanana kadar Pelin Ablamın yazıları da her yerde devam ediyordu :)

Kısaca beş dakika öncesine kadar Monaco'dayken ardından okul için hazırlanmaya başladığım bir sabah ile başladım güne :)

Hiç yorum yok: