17 Aralık 2013 Salı

Flawless Gaga


Lady Gaga'nın geçen haftalarda Londra'da otelini terkederkenki fotoğraflarını iftiharla sunarım!



Şayet bir Little Monster ve Türk olarak bu kareler benim için çok özel. Zeynep Tosun elbisesi, raftalı saçları, opak çorapları ve ancak ona yakışacak ayakkabıları ile nefis görünüyor! Son zamanlarda gördüğüm en güzel kombinlerinden biri diyebilirim. Evet, evet elbise bizim Türk Zeynep Tosun'dan, fall/winter 2013 koleksiyonu. Normalde şu yok o Türk giydi yok şu ünlü Türk giydi gururumuz okşandı hoşlanmam, Lady Gaga da Hüseyin Çağlayan olsun Mert Alaş olsun moda dünyasındaki Türklerle pek samimidir zaten. Ama bu sefer cidden pek bir mutlu oldum. Çok beğenmiş olmam da bunda etkili galiba. Zeynep Tosun'a da tebriklerimi sunarım.


Siz ne diyorsunuz?
xxxx

--------

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeynep Tosun giyinmesi hoş tamam ama sevmiyorum bu kadını...

sellinismode.blogspot.com

fazılhan dedi ki...

@selin
Ben tam tersine resmen tapıyorum bu kadına!! *-*

fashionbarb dedi ki...

Renkli insan :))

Teşekkür ederiz post için :)

Ben de beklerim :)

www.fashionbarb.com

Unknown dedi ki...

Zeynep Tosun giymesine çok sevindim, tıpkı seneler önce Hüseyin Çağlayan giymesi gibi gururla doldu. Umarım ilerde daha çok Türk tasarımcı tercih eder..

http://feledene.blogspot.com/