1 Temmuz 2013 Pazartesi

Christian Dior Kombini


Net-a-porter İndiriminin aksesuar kısmını tamamlayamadım ama daha önemlisi bu hafta Paris Haute Couture moda haftası! Modanın biricik tek Haute Couture haftası olan bu haftada ünlü moda evleri dünyada tek en üst düzey parçalarını podyumlarda yürütecek. Ve biz tüm moda severler bu sanat parçalarını görmek  için heyecandan öleceğiz :)


Dün Versace şovunu sundu bile onun hakkında da sonra konuşacağız ama bugün biricik Dior'umuzun Raf Simons tarafından hazırlanmış, moda dünyasının en çok beklenen defilelerinden biri Paris saatine göre 14.30'da gerçekleşecek. Gerçi saat geçti ama ne zaman bir defile tam zamanında başlamış ki? 


Ben bu koleksiyondan çok umutluyum. Raf Simons Ready to Wear'ı çok güçlü ve Dior'a çok uygun bir tasarımcı ama bence Haute Couture havayı da yakalayabilir. Galliano kadar teatrel hiçbir zaman olamaz ama kendisini bana *Özellikle önümüzdeki kış için hazırladığı RTW koleksiyonu ile* çokça sevdirmeye başladı. Eğer bu koleksiyon için çok iyi bir performans çıkarır ise Riccardo Tisci ve Karl Lagerfeld'imin yanına bile koyabilirim kendisini. Twitter'da gördüğüm makyaj fotoğrafları da daha sade olduğu için elbiselerin gösterişli olduğunu düşünüyorum ben.


Moda Haftlarının en sevdiğim kısmıda bir davetli için styling hazırlamaktır. Bu da Christian Dior Haute Couture defilesi için olan stylingim;


 

 

Raf Simons bence siyah basic uzun kollulara son birkaç sezondur aşık :) Bana da sevdirmeyi başardı. Bu yüzden bu kombine siyah The Row marka bir üst ile başladım. Altına Rag & Bone marka cuffed Jean'imizi ekleyerek kendi aşık olduğum parçadan, kottan kattım. Belimize ise Lanvin gelecek sonbahar/kış koleksiyonundan siyah fiyonklu bir kemer taktım. Ayakkabı olarak Dior'un yaz koleksiyonundan siyah bir pump seçtim. Çok basit bir parça olmasına rağmen formu çok sıradışı. Ve asıl öldürücü darbemiz Christian Dior sonbahar/kış çok sevilen ayakkabı desenli clutchlardan biri ile hazırız :)

Ve birde bu defile için kendime bir kıyafet hazırladım;


 

Bu defileye giderken tabii ki en sevdiğim erkek tasarımcılarından biri olan Kris Van Assche'den Dior Homme lacivert bir ceket seçtim. İçine Alexander McQueen kısa kollu bir gömlek üstüne de defileye uygun Raf Simons marka çiçekli bir t-shirt seçtim. Pantalon olarak yine jean ve ayakkabı olarak da Lanvin marka sneakerlar ile defileye gitmeye hazırım :)


Umarım beğenmişsinizdir. Dior defilesini canlı olarak Dior twitter hesabından takip edebilirsiniz.
xxxx

--------

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ağzım açık okudum Fazılhan, harikasın. Blogumu açınca haber vereceğimm.

fazılhan dedi ki...

@Blair Mcqueen, teşekkürler Zülal :)