18 Temmuz 2013 Perşembe

Paris Couture Fashion Week Street Fashion


Moda haftalarında defilelerden daha heyecanlı bir şey varsa o da davetlilerdir. Adeta bir sokak modası karnavalı olur. Geçenlerdeki Haute Couture haftasındaki davetlilerden kareler paylaşacağım sizinle.



Anna Dello Russo, ayno Balenciaga etek ve crop top kombinini üçüncü defa bu sefer Dior defilesine giyerek bir elbisenin tek seferlik olmadığını gösteriyor. Gerçi ucundan kendi kuralını ("You must wear outfit once!") çiğnemiş oluyor. Çünkü birinde ayakkabısı, diğerinde çantası aynı. İlk olarak Amfar galasında ünlü fashionista aynı ayakkabıları ve BVLGARI bir clutchı ile giymişti. Sonra ise Chanel ayakkabılar ve aynı Kelly çanta ve Repossi cuff ile Repossi gösteriminde. Bir elbisenin bir kere giyilmemesi gerektiğini düşündüğümden bence sorun yok ama birbirinden farklı daha yaratıcı kombinler beklerdim kendisinden.


Anna Dello Russo aksesuarlarını değiştire değiştere, bir çok kez kullanır. Bu sefer de Cannes'da giydiği Tom Ford gladyatörlerini Lanvin elbise ile giymiş. Tam bir AdR kombini olmuş :)





Bianca Brandolini d'adda Giambattista Valli defilesini izlemek için beyaz bir Dolce&Gabbana seçmiş. Şaşırtıcı değil ama nefis! En doğrusunu yaparak siyah çanta ve ayakkabı ile giymiş.





Dior showunda bu Sofia isimli latin arkadaşımız çok güzel bir Mary Katrantzou Resort 2014 elbise giymiş. Gianvito Rossi sandalları ile pek beğendim.





Bir başka Sofia isimli davetlimiz. Ama bu sefer beğenmedim, hiç hazzetmedim. Bu nedir ya? Farklı olacağım, dikkat çekeceğim diye ne gerek var böylesine çirkin bir görüntü çıkarmaya? Dağlara taşlara kimse özenmesin tam bir faux pas.





Latinler ile devam ediyorum ve Erica Pelosini'nin Chanel defilesinde giydiği kıyafeti görüyoruz. Balmain ceket ve eteği son derece güzel. Gömleği, Aquazzura ayakkabıları ile daha da güzel olmuş. Bir de giyenin havasına yakıştı mı buyrun dört dörtlük bir görüntü.






Elisa Nalin isimli bu stilist hanım kızımızın üstünde bir Mary Katrantzou görüyorsunuz. Çok tatlı ve tarz olmuş yakışmış. Ayakkabı ve çanta çok matchy-matchy durabilir ama böylesine karışık bir kıyafete sade aksesuarlar kullanmıyorsanız en doğrusu budur derim.






Olivia Palermo ile de latinlere gösterişli bir kapanış sunuyorum. Valentino defilesine giydiği içine beyaz gömlek ile Valentino elbisesi onun zaten olan tatlılığını x9980312012 kat arttırmış. Takıları, Valentino clutchı ve ayakkabıları ile benim için Haute Couture Paris 2014 fall/winter moda haftamın en şık looku olmaya hak kazanmıştır şak şak şak şak şak şak şak.


Derken Cinderella'dan üvey kız kardeş moduna geçiş. Buyrun Dior defilesi looku.




Şimdi ise moda haftasının imparatoriçeleri Ruslara geçiyorum. Nasiba Adilova, Buro 24/7'den editör. Yani Miroslava Duma'nın tayfa. O grubu sevdiğimi söylemeden geçmeyeyim. Adilova ama onlardan en az sevdiğimdir. Üstünde Jonathan Saunders elbisesi, beyaz pumpları ile nefis görünüyor.



Gördüğünüz Celine terliklerden ben de nefret ediyorum. Ama Nasiba Adilova o kadar güzel kullanmış ki beğenebilebilirim. Çok çok çok hoş görünüyor.



Kendisinin en çok konuşulan looklarından biri. Katrantzou Resort elbisesi ve ceketi çok hoş ve yakışmış. Ama çantası ve ayakkabıları bence olmamış ı-hı...


Burda ise Sophia Webster clutchı ile çok tatlı! Bayıldım. O ayakkabıların yeri işte bu kombin.


Bir başka hatası ise, Baştan aşağı The Row kombini mesela. Ucundan tutulacak bir yanı yok. Tek renk trendinden gideyim demiş iyi yapmış güzel de o çantanın rengi?!!! Ton farkı var arkadaşım orda...



  

Grubu bozmayalım, Miroslava Duma ile devam ederim. Kendisini çok severim. Chanel defilesinde Chanel ceketi ve matara formlu çantası ile harika görünüyor. Klasik bir Miroslava Duma, ve ben bunu çok seviyorum :)



 Dior defilesinde de Dior elbisesi ile yine çok şık. Kelly'sinin ve Gianvito Rossi ayakkabılarının ren seçimleri harika. Ve Dior zerafetine de çok uygun!


Ne kadar benim Miroslava Duma'm olsan da, ultimate stil ikonu olsan da tamam diyemeyeceğim bir şey var ki; o da, o Stella McCartney elbisesinin içindeki beyaz bandaj. Sen Miroslava Dumasın öyle giyeceğine hiç giymemen gerektiğini anlayamayacak bir kadın mısın sen? Allaşkına bir de o elinden düşürmediği Lanvin ahşap clutchına da sinir oluyorum.




  



Elena Perminova, Rus milyarderin eşi. Ne kadar en iyi look Olivia Palermo'ya gitse de overall en şık isim kendisidir, şak şak şak şak şak şak şak. Giambattista Valli defilesi için markadan üst, alt ve ceket seçen güzel altına Valentino'dan beyaz kitten heellar seçmiş ve nefis olmuş. Dior defilesi içinse ceketi çıkarmış, ayakkabılarını yaz sezonu Rockstudlar ile değiştirmiş. İki look'u da harika! Mükemmel Zarif!



Chanel defilesi için ise Roberto Cavalli elbisesi, Maison Michel şapkası, h&m ceketi ve Chanel botları ile aşırı über her tarafı stil. Bayıldım! Bu tür bir elbiseyi ceket ve botlar ile eşleştirmesi üstelik para öhöm gibi olsada o ceketin h&m olması.




Mansurova soy ismi taşıyan Rus bayan Ulyana Sergeenko gözlükleri ve Charlotte Olympia no5 formlu clutchı ile nefisssss!!!





Ulyana Sergeenko, milyarder eşi, kendi showunun tasarımcısı ama Front Row'un vazgeçilmezlerinden. Valentino defilesine giydiği elbise bence fazla "formal" osa a göz yumuyorum çünkü çok tatllıııı :) Ve Ulyana'nın tarzı bu sonuçta...



Chanel showu için tam bir Ulyana şıklığı. Ahşap Chanel çantası alakasız gibi görünse de sakil durmamış.




 Natalie Vodiavona'nın tüm outfitleri çok sıkıcıydı.




Beğendim mi diye sormayın ama Çantanın Chanel eski sezondan outstanding bir parça olması sempati uyandırdı bende :)




Tek renk lacivert kıyafeti ve multicolour Chanel'i ile gerçekten çok şık.




Dolce&Gabbana elbisesi Michael Kors çantası ile eşleştirmesi çok hoş olmuş.





Arkadaş Slav mı bilmiyorum ama tipi bana slavı andırdı. Kıyafeti harika! Özellikle Mickey'li kazağı ve LV clutchı ile. Netts kasketinden emin değilim ama fena da olmamış.


 



Joan Smalls haftanın en şık mankeniydi. Her kıyafeti stil kokuyor.




Haftanın şaklabanları uzak doğululara geldik. Gördüğünüz bayanın akşamına bir düğüne gitmesi lazımmış o yüzden Giambattista Valli defilesinden çıkıp hemen geçerim demişmişmiş.




Evet excessive marka bağımlılığının tipik bir örneği. Prada gözlükler, Dior kolye, Chanel Lego, Balmain pantolon... Alahtan üstü ve CLları siyah...




Dior defilesine gideceğim diye olay gözün kapalı Dior'tan kaptıklarını giymekse eğer sen başardın kızım, sen başardın. 





Beğendiğim tek uzak doğulular ise bu ikisi. İlk bayan Baştan aşağı Dior olsa bile çok şık. Yüz güzelliği de cabası. İkincisi de çok tarz. Seçebileceği en çirkin Jimmy Choo Cnady'yi seçmiş bile olsa çok şık duruyor.

Benden bu kadaaar. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı unutmayın...
xxxx

--------

10 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

Adsız dedi ki...

Ben en çok Olivia Palermo'yu beğendim.. Harika buldum hatta.. Bianca Brandolini D'adda'nın da elbisesi gerçekten çok hoş ama siyah ayakkabı çanta olayını beğenmedim.. Ayakkabı ve çanta da çok daha hoş renkler tercih edebilirdi bence.. Rus milyarderin eşi ile ilgili düşüncelerinede aynen katılıyorum yani senin ifadenle bende şak şak şak diyorum.. Anna Dello Russo'da muhteşemlerden herzaman olduğu gibi :)))

Asya dedi ki...

Yorumlarina bayildim,cok profosyonelce olmus muhtesem post!! xx

www.fashionbyasy.blogspot.com

Adsız dedi ki...

supper

fazılhan dedi ki...

@Selda
Çok teşekkürler :) Hemen bakıyorum...

fazılhan dedi ki...

@Selin Artun
Olivia'yı beğenmene çok mutlu oldum, çünkü ben de bayıldım. Zevklerimiz uyunca çok seviniyorum :)

fazılhan dedi ki...

@Asya
Çok teşekkür ederimm :) xx

fazılhan dedi ki...

@Adsız
Teşekkürler adsızcığım :)

efegeozden dedi ki...

Ve yine harikasın Fazılhan zevkle okudum. Kaleminin profesyonelce olması ise okuma işinidaha da zevkli kılıyor. Dior defilesinde en harika isim bence ADR ! Çuval giyse yakışacak yahu kadına ! Ve ben bayılıyorum. Paris'de gördüğüm yerde üstüne atlayabilirim.
Ve Dior defilesine gelirsek; benim için hayal kırılığıydı.
X, E.

ventdelamode.blogspot.com

fazılhan dedi ki...

@Efe
Çok teşekkürler Efe'cim, AdR'ya ben de bayılıyorum *-*