8 Eylül 2013 Pazar

NYFW Dördüncü Gün kombini



NYFW'in dördüncü gününde defileler devam ediyor. Dolu bir gün. Victoria Beckham, DKNY, Thakoon, DvF, Band of Outsiders, Vivienne Tam ve Zac Posen benim beklediklerim.




Bugün için Victoria Beckham'ın sonbahar/kış koleksiyonundan bu elbiseyi seçitm ve çantası ile eşleştirdim. VB'ın vücuda oturan bu elbisesini Louboutin benzeri ayakkabı ile değil daha değişik bir şekilde kullanmak istedim ve bunun için DKNY'un topuklu Converse'lerini seçtim. Bence ilginç oldu :)


Siz ne düşünüyorsunuz? :)
xxxx

--------

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Günün anlam ve önemine çok iyi uyuyor.

http://feledene.blogspot.com/

fazılhan dedi ki...

@Feledene
teşekkürler :)

Gönül dedi ki...

Bu ayakkabı iyi olmuş gerçekten VB elbiseler ile Louboutin ayakkabı görmekten midem bulandı, hatta bir ara yanında hediye mi ediyorlar acaba diye düşünmeye başlamıştım :))

fazılhan dedi ki...

@Gönül
Hahaha aynen kampanya gibi :)