12 Eylül 2013 Perşembe

NYFW Son Gün Kombinleri



Veee New York Fashion Week'in don günü geldi çattı. Bugün sadece üç defile var ama hepsi de birbirinden öküz gibi uzak. Hiç kimse düşünmüyor bu milletin burdan Londraya 7 saatlik uçağı var diye... Sinirlendiriyorlar beni :) Bugünkü defileler Ralph Lauren, Calvin Klein Collection ve Marc Jacobs. En ağırbaşlar yani :)

Ralph Lauren ve Calvin Klein'ı izlemek için;



Jil Sander'dan yaz sezonu beyaz bir elbise, Alexander Wang sandallar ve beyaz Boy bag'imiz ile defileler arası arkadaşlar ile vakit geçirmeye de pek uygun ve modern bir kombin hazırladım.

Marc Jacobs için;


NYFW'in son defilesi, moda dahisi Marc Jacobs'ınkine katılmak için sonbagar/kış koleksiyonundan saten pjama üstü ve etek seçtim. Aynı renk Süet Saint Laurent ayakkabılarla tamamız. Ardından bir parti veya akşam yemeği için siyah Bottega Venetta clutchımız alabilirz sonrasında.

Neler düşünüyorsunuz? NYFW'ten favorileriniz kim? Hafta değerlendirmemi de çok yakında hazırlayacağım :)
xxxx

--------

1 yorum:

Gönül dedi ki...

Fazılhan bir gün kötü kombin yaparsa kendimi Boğaz Köprüsü'nden atarım vallahi. Bu yaşta bu kombinler süper. İlk kombinini de beğendim ama benim gözüm 2.'ye kayıyor sanki :)) Bir de çanta koysan nefis olurmuş. Zaten Marc top designerlarım arasındadır. Her zaman ilk 10'dadır yani.
(Bu arada "son gün" yerine "don gün" yazmışsın, anladım yanlış yazmışsın ama yine de gülmekten öldüm :)))))