24 Şubat 2014 Pazartesi

New York Mercedes Fashion Week Gözüme Çarpanlar /1


Merhabalaaar, uzun zamandır yazmıyorum. Moda ayının başlaması ile oturdum başına. Ama tek tek defileleri incelemek yerine gerek beğendiğim gerek dikkate değer bulduğum gerek konuşulan yani gözüme çarpan detayları paylaşmak istiyorum sizinle. Yoksa uzuyor da uzuyor ben Milan'a geçememişken çoktan her şey bitiyor. Böyle hem daha pratik hem daha öz olacak gibi...


Thakoon'un daha giyilebilir alt markası Thakoon Addition,  Thakoon'un kendisinden bile daha çok hoşuma gitti. Rahatça her gün giyilebilecek parçalar ile Front Row kalitesinde stiller ve şıklıklar sunmanın garantisi.

Escada'nın koyu yeşil kürk atkısı çok hoşuma gitti..

DKNY defilesindeki lookların yarısı kadarı için 1.80 boy 40 kilo profesyonel mankenler yerine gerçek New Yorklu hipster vatandaşlar modellik yapmış...

Bu Creatures of the Wind tulum/elbise(?)'yi kumaşı ve ilginç formu ile çok beğendim. Ama hiç acımaz, giymek için manken ölçüleri şart.

 Peter Som'dan feminen ve tüylü parçalar beğendiklerim arasında.


Rag & Bone defilesinde bazı parçaların üstünde taşıyan mankenin adı yazılıydı,ne cool di' mi?

Belki de takım elbise için en son markalardan biri Lacoste'tur ama bu casual takımı çok sevdim! 

"Prabal Gurung showunda ben."
"Prabal Gurung'tan en sevdiğim look."
Gibi pek çok espiri yapabilirim ama biz konuya geçelim isterseniz, evet bu fotoğraf gerçek. Manyağın biri atlamış Prabal Gurung'un catwalk'una açmış orasını burasını teşhire hahahaha.... Normal bir teşhirci? Sapık? Protestocu ne derseniz artık ahahaha..

 Veee bir adet Dolce&Gabbana yanında da Christian Dior by Raf Simons aaaa pardon, pardon Christian Siriano'muş. Project Runway'den çıkmış tasarımcının her defilesinde bir iki parça bana bariz çakma görünüyor...

Monique Lhuillier'den hoş bir parça ama beni asıl cezbeden kısmı etek içinin parlak bir pembe olması. Altına da kesinlikle aynı pembeden ayakkabılar!


 Parçalara çok bayılamamış olsam da dağcı/kaşif ilhamlı cep detaylarına öldüm. Mükemmeller! Dahice, dahice, dahice! Hayır bir şey hem çok iyi görünüyor hem de pratikse daha ne olsun? Haksız mıyım?

Wang'den bu mükemmel kazağı İS-Tİ-YOR-UM!
Çok güzel ya...
Bir de sıcacık tutuyordur kesin.


 Alexander Wang ve Tommy Hilfiger'de gözüme çarpan boyun eşarpları bir sonraki kış tekrar moda sahalarına dönüyor gibi. Çok ilginç kullanılabilirler ayrıca boyunlar da korunur. Ben sevdim :)

NYFW'ten gözüme çarpanları sizinle paylaştığım yazımın ilk bölümünün sonuna geldik, ikincisi de yarın artık :)

Yorumlarınızı bekliyorum
xxxx

--------

Hiç yorum yok: