27 Ağustos 2013 Salı

MTV Music Video Awards


Pazar'ı Pazartesiye bağlayan gece MTV'nin düzenlediği VMA'lar dağıtıldı.. Yılıın en beklenilen olayı olmasa bile üstünden post yapılabilecek bir event. Gecenin benim için tek önemli olayı Lady Gaga'ydı ama kırmızı halının diğer şık ve (Çoğunlukla) rüküşleri de konuşmaya değer..



Selena Gomez


Versace en sevdiğim markalar arasına hiçbir zaman giremedi. Ama yakışana da yakışıyor. Maalesef ki Selena Gomez onlardan biri değil. Birbirinden tamamen alakasız iki isim... Versace ve Selena Gomez. Allah aşkına Versace Atelier şu kızla olan iş birliğini bitirsin.. Çok sakil duruyor kızın üstünde.. Bir de o küpeler ve defiledeki ayakkabıların aynısı ile benim için olmamşısın canım.

Taylor Swift


Bu kız o uçuşan beyaz elbiselerini ne zaman bıraksa şık oluyor (bnz; MET Galası). Bu sefer çoook bayılmasam da kesinlikle şık. Herve Leger elbisesini ile eski Hollywood Glam'inde stillemiş. Makyajını beğenmedim ama en iyi Taylor'ların arsına girer.

Rita Ora


Çok bir şey demek istemiyorum... Elbise hakkındaki düşüncelerimi merak ediyorsanız Haute Couture Postuma burdan ulaşabilirsiniz. Tekrar konuşup iyice sinirlenmeyeyim. Güzelim Lindsey Wixson'da bile beğenmediğim elbiseyi Rita Ora'da beğencek halim yoktu zaten. O saçlar ile "Beyonce meets Pavyon karısı"görünüşünde.. Üzülürüm üzülürüm Beyonce'nin ismi geçti diye üzülürüm.. 

Ciara


İşteeee beğendiğim birine geldiikk!! Riccardo'cuğumun Bolero Opera de Paris kostümlerine benzer iskeletli nefis bir Givenchy Couture giymiş.. Doğal saç ve makyajı ile neffiiissss görünüyor. Tam benim zevkime uygun.. Ama sorun teşkil eden iki unsur var; bir Ciara denilince aklıma bol eşofman altları geliyor, bununla bağdaştıramadım. İki Vmas'in havasına pek gitmiyor cidden..

Lady Gaga


Vee sıra favorilerimin favorisi Gaga'da! Bir önceki Vma'ine erkek kılığında, ondan öncekine ise etten elbise ile gelen Lady Gaga; bu sefer siyah elbisesi, sade makyajı, uzun siyah saçları ile kırmızı halıda boy gösterdi. Marjinallik beklenen sanatçı böyle daha bile çok şaşırttı. Üstünde kendisine mükemmel yakışan özel bir Prabal Gurung görüyorsunuz. Veee asıl bombayı patlatıyorum elbise spring/summer 2014 koleksiyonundan.. Yani Lady Gaga, elbiseyi daha defilen bile önce giyiyor!!

Miley Cyrus


Lady Gaga'dan sonra bu şebekten bahsetmek istemezdim ama ne yaparsın.. Miley Cyrus'un kendisine karşı ne kadar büyük bir antipatim olsa da stylist'inin son zamanlarda harika bir iş çıkardığı tartışılmaz. Ama o teen choice award'taki Saint Laurent'u ve şimdi de bu Vintage Dolce&Gabbana'sı iğrençliğin sınırlarını zorluyor. Alın çingen mahallesine atın bu karıyı resmen tipe bak ya.. Hayır sahne performansında gerizekalılığın dibine vurmuş olsa da şık görünse göz yumabilirdim ama şuan ne diyeceğimi bile bilemiyorum. Komiksin..

Miley'nin performansına Riri ve 1D'nın tepkisi ahahah

Katy Perry


Katy Perry'nin üstünde daha önce Coco Rocha'nın Met Galada giydiği Emanuel Ungaro elbise var. Coco'nun vücudunun koca bir farkı olsa da elbise Katy Perry'nin tarzına daha uygun, event'te de daha uygun ve Perry'nin ayakkabıları çok daha doğru. Ve o dişler.. Hihihi dişler. Konuşmak bile istemiyorum bye bye Katy :) 

Iggy Azalea


Kendisini çok iyi tanıdığımı söyleyemem ama üstündeki Emilio Pucci elbise çok sakil duruyor. gerçi elbise demeye bile bin şahit ister.. Mahrem yerlerini kapatmış en azından. Mesela Givenchy tül üzeri işlemede aynı hisse kapılmıyorsunuz ama bu Puccide bir bitmemişlik var.. Kız sanki astarını giymeyi unutmuş gibi duruyor. Olmamış Peter'cığım yapamamışsın...

Rihanna


Vee sonuncu Rihanna.. Kendisi kırmızı halıda yürümemiş. Bu kılıkla yürümesin zaten.. Hayır süslen püslen demiyorum da kot pantolon-tişörtle de gelme be kızım. Rihanna'sın stiline hepimiz hastayız ama hayır. Sonuçta bir törene geliyorsun azıcık saygı...


Dadaaamm işte bu kadar. Her zamanki gibi yorumlarınızı esirgemeyin :)
xxxx

--------

6 yorum:

efegeozden dedi ki...

Ben ilk basta Rita Ora'yi Beyonce sanmistim. Saçlarini gorunce... Taylorin elbisesinin göğüs kismi kendisine buyuktu. Izlerken fark ettim otururken hep askilari dustu. Gogusleri kucuk, tasiyamadi...

SRP Fash dedi ki...

Askim super yazmissin, Rihanna olayina katiliyorum.

fazılhan dedi ki...

@efe ege özden
Yazık yazık Beyonce'ye yazık :(
Şimdi bakınca fark ettim, eee düşse de bir şey olmaz zaten bütün salonla çıkmış...

fazılhan dedi ki...

@Serap
Teşekkürler ablamm :*
Rihannayı seviyorum da arkadaşları bile daha uygun giyinmiş resmen o ne? Maç izlemeye de aynı kıyafetle gidiyor...

feledene dedi ki...

Ciara kesinlikle nefes kesiciydi.
O kadın Givenchy'den başka bir şey giymemeli bence.

Rita Ora hakkındaki görüşüne katılıyorum. Bende hiç beğenmedim o halini (elbiseyi de) hatta blogumda "ne farklı olabilirdi?" kısmında ona daha çok yakışacağını düşündüğüm 3 seçenek sundum.

Lady Gaga da çok şıktı bana göre. Rihanna'yı ise süslenip püslenmediği için daha çok sevdim diyebilirim.

http://feledene.blogspot.com/

fazılhan dedi ki...

@Feledene
Evet gördüm blogunda :) Seninkiler çok daha güzeldi!
Ciara gerçekten harika..
Rihanna bari kot giymeseydi diyorum hala :D